İLK KEZ HEDİYELİK BİR ÇALIŞMA YAPTIM

İlk kez başkasına hediye etmek üzere bir ahşap yakma çalışması yaptım. 

Kurumsal bir çalışma olan hediyelik tabelam

Köse'ye geldiğim günden beri sevdiğim ve saygı duyduğum bir esnaf amca var; Sefa Hoca'mın da babası olan Hüseyin Amca...

Hüseyin Amca da bizi sever ve muhabbetimiz oldukça iyidir. Bu güzel ilişkinin neticesinde O'na bir hediye hazırlamaya karar verdim. İllüstratörde ona özel hazırladığım bir tabelayı yaktım.

Paket içinde sunduğum hediyeyi heyecanla açtı. Doğrusu benden hediye almak hiç beklemediği bir şeydi. Paketi açınca çok sevindi ve kucaklayıp öptü. Hemen dükkanına asacağını söyledi.

Hüseyin Amca'ya hediyemi takdim ettim.


Şimdi dükkana geçtiğimde gözüme ilk çarpan bu asılı tabeladır. Onu orada asılı gördükçe içten içe mutluluk duyuyorum :)

0 coment�rios:

Yorum Gönder